جوان کننده پوست
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

لكه هاي سياه پوست و راههاي برطرف كردن آن

ماسك هايي براي برطرف كردن لكه هاي سياه پوست



1- پونه را له كرده سپس آنرا با روغن زيتون مخلوط كرده و به مدت سه روز در مقابل نور خورشيد قرار دهيد. بعد از سه روز به مدت 15 دقيقه حرارت مي دهيد آن را صاف كرده ، پماد به دست آمده را براي از بين بردن لكه هاي سياه استفاده كنيد.


2- تخم ترب را در سركه خيس كرده و پس از گذشت 24 ساعت آنرا برروي لكه هاي سياه پوست قرار دهيد. اين عمل را هر روز تكرار نموده تا لكه ها كم كم بهبودي حاصل كنند.


3- مقداري سير را پوست كنده و آنرا با رنده ريز كنيد و با عسل مخلوط نموده، مخلوط حاصل را جهت بهبودي لكه هاي سياه پوست مورد استفاده قرار دهيد و به مدت 30 دقيقه بر روي لكه ها قرار داده و پس از آن با آب ولرم بشوييد. اين عمل را يك روز درميان تكرار مي كنيد.


4- دانه كنجد را له نموده و به مدت 3 روز در مقدار اندكي آب خيس كنيد و بعد از گذشت اين مدت، اين مخلوط را بر روي پوست بماليد، اين ماسك هم باعث از بين رفتن لكه هاي سياه مي شود و هم نرم كننده پوست است.


5- گل زنبق سفيد را خرد كرده و در يك شيشه سفيد مي ريزيد و به آن مقداري روغن زيتون طبيعي تازه اضافه نماييد، سر شيشه را بسته و به مدت دو روز در مقابل آفتاب قرار دهيد و بعد آنرا صاف كرده و بر روي لكه هاي سياه صورت خود بماليد. (اين روغن براي سوختگي و آفتاب زدگي نيز مفيد مي باشد)


6- مقداري پونه را له كرده، چنانچه آنرا به صورت ضماد در محل لكه هاي سياه پوست قرار دهيد، اثر شفابخش دارد.


7- روغن كرچك، لكه هاي سياه پوست و همچنين زگيل و كبودي پوست را برطرف مي كند.


8- شير ، در از بين بردن لكه ها و دانه هاي سرسياه بسيار مفيد مي باشد ، قبل از استفاده از شير، بايد پوست را با آب گرم بشوييد و براي اثرگذاري بهتر، مي توان شير را با عصاره بابونه يا بومادران مخلوط نموده و سپس استفاده كرد.


9- استفاده از ليموترش به تنهايي يا همراه با گلاب با سفيده تخم مرغ ماسك خوبي در از بين بردن و بيرون كشيدن دانه هاي سرسياه پوست مي باشد و پس از استفاده از اين ماسك بايد پوست را با آب نيمه گرم شست و شو داد.


10- جو دو سر را بپزيد و با بادام كوبيده مخلوط كنيد تا به شكل خمير درآيد. اين خمير را به مدت 15 دقيقه بر روي پوست خود قرار دهيد. اين ماسك در از بين بردن دانه هاي سرسياه پوست بسيار موثر مي باشد.


11- عسل، افزون بر تقويت پوست و شفابخشي، پاك كننده خوبي است، يك قاشق غذاخوري عسل را بر روي حرارت ملايم، رقيق سازيد و بر روي دانه هاي سرسياه پوست بماليد و اثر آن به وضوح ملاحظه نماييد.



كرم‌ تقويتي‌ روز خاويار

پوست

 

 موارد مصرف‌: تقويت‌كننده‌، جوان‌ كننده‌ و ضدچروك‌



شماره مجوز بهداشت: 100241012010


مواد تشكيل‌ دهنده‌ اصلي‌: عصاره‌ خاويار، كلاژن‌ و كوآنزيم‌ Q10

پوست

نحوه‌ اثربخشي‌: خاويار حاوي‌ ويتامينهاي‌ B12، B6، B2، A، E، D و اسيدفوليك‌ است‌.جوان‌ كننده‌ و شاداب‌كننده‌ مي‌باشد كه‌ سبب‌ مقاومت‌ و انعطاف‌ پذيري‌ پوست‌ مي‌گردد. ازچروك‌ صورت‌ و دور چشم‌ هم‌ جلوگيري‌ مي‌كند، در برابر اشعه‌ خورشيد از پوست‌ شما محافظت‌ مي‌كند. Q10 موجود در اين‌ كرم‌ باعث‌ كاهش‌ قابل‌ توجهي‌ چروكهاي‌ ظريف‌ اطراف‌ چشم‌ مي‌گردد. كلاژن‌ يك‌ پروتئين‌ فيبري‌ است‌ كه‌ باعث‌ انعطاف‌ پذيري‌ و كشساني ‌پوست‌ مي‌گردد  و  جواني را به پوست باز مي گرداند و ضايعات‌ ناشي‌ از آفتاب‌ را از بين‌ مي‌برد.



طريقه‌ مصرف‌: روزانه‌ دو الي‌ سه‌ بار پس‌ از شستشو و تميز كردن‌ با آب‌ و صابون‌ (بهتراست‌ از صابون‌ خاويار استفاده‌ شود.) و خشك‌ نمودن‌ صورت‌ استعمال‌ شود.



هشدار: در جاي‌ گرم‌ نگهداري‌ نشود.



برخي از امكانات و قابليتها:


حاوي خاويار ، كلاژن ، كو آنزيم Q10

حاو ي ويتامين هاي B12 , B6 , B2 , A , E , D

شاداب كننده و جوان كننده پوست

ضد پيري پوست

تغذيه مناسب پوست

از بين بردن چروهاي ظريف دور چشم

تقويت كننده فوق العاده پوست

شماره مجوز بهداشت:
100241012010

كرم ضد چروك

خريد نقدي كرم‌ تقويتي‌ روز خاويار

تماس

09197655266

09358848800

 شادابي پوست،كلاژن،كرم ضد چروك،جوانسازي پوست،تقويت پوست،كلاژن پوست،درمان چين و چروك صورت،ضد چروك،تغذيه پوست،راز شادابي پوست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:جوان کننده پوست, :: 13:28 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 66272
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما